"'cause it's you and me, and all other people."

Sorry för dålig update, har haft riktigt roliga tre dagar och har vart så busy att jag inte orkat uppdatera. Har i alla fall varit ensam hemma sen måndags, så Camilla har bott hos mig. I måndags kikade Hammo, Salman, Franmer, Refat och Haider förbi också, vi grillade och badade och snackade skit. Sen igår kom Salman, Alexis, Franmer och Emelie och sov över. Badade en jävla massa, spelade xbox, och kollade The Mist och Death Sentence. Nämner inte när vi somnade haha. Emelie åkte hem vid 12 idag, men vi andra fortsatte bada och så. Sen när jag stack på möte på boxningen så gjorde dom pizza, hehe, så vi har just käkat och killarna drog precis. Så nu är det bara jag och camilla hemma. :) Vi ska nog bara ta de lugnt och sova haha. Grymt roliga dagar har det vart!

Pojkarna i poolen igår. Kommer filmer på Facebook, får se om dom kmr upp här också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0