gigantiskt-spindel-i-badrummet.se

Okeej det va INTE nice, när en huuuuge spindel för en stund sen hälsade på i vårat badrum. Mer detaljerat så satt den först på handduken, sen på bellas arm, sen slängd på golvet till the sound of bellas skrik. Några minuter senare blev den dock guidad till spindelhimlen (jag vill inte dit) av mamma och en plaza-tidning. Inte mysigt. End of story.

Vidare till nästa! Kom hem från träningen (boxningen altså) för ett tag sen, gick bättre än förra, micke dirigerade oss i  två timmar högt tempo. Jobbigt, men riktigt skönt. Nu är jag redo att sova vilken sekund som helst!

....fast det vet vi ju inte kommer hända inom närmsta timmen. Mycket pågrund av fredrik som vägrar låta mig sova och hotar med att ringa om jag somnar. Hm. Imorrn blir nog sista sovmorgon innan höstlovet. På fredag blire jobb, och PÅ LÖRDAG ÄR DET COLDPLAY !!!!!!!!!!!! Aaahhh väntat på det sen december! Ojojoj... andningspaus. Söndag jobba på polofinalen i Stäket, och på måndag börjar skolan, the end of alla sovmornar. Härligt.

För övrigt så fyller jag år om exakt en månad. Vilket betyder att jag fyller 18 om ett år och en månad. Vilket också betyder att  det är val om ett år och en månad. VILKET betyder att jag får faktsikt rösta eftersom valet är på min 18årsdag. Jag är sååå exalterad....

oooch när jag endå är igång så kom jag på att IGÅR va det ett år sen jag och kajsa träffades första gången! :) Även fast hon.. inte tyckte så bra om mig då haha ;)

OKEJ jag ska sluta nu. Cred till alla som orkat läsa allt meningslöst babbel. Sovgott!

Kommentarer
Postat av: Meg

LÖRDAG <3<3<33<3<3



Och..... ofta du är exalterad över att få rösta? Hahaha

2009-08-20 @ 17:49:11
URL: http://megs.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaw! de sant!! love at first sight!:D:D haha ne du va inte min favorit, jävla egotrippade surmört:O;)<3

2009-08-20 @ 20:18:27
Postat av: Jos

Meg din idiot, hörde du inte ironin i min skrift...?



Haha kajsa; förlåt har jag ju sagt :(

2009-08-20 @ 20:20:46
Postat av: Meg

Nä, dina inlägg är liksom ljudlösa ärthjärna.

2009-08-21 @ 15:35:55
URL: http://megs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0