Höst?

Tjoheej, har precis vart och klippt mig, bara regular toppar klippa upp lite inget dramatiskt.
Men nu är det fan höst, eller den kommer krypande i alla fall, i turbofart. När jag gick ut imorse så sken solen, men luften va svinkall och det kändes riktigt höstigt. Okej hösten är ganska mysig, men efter höst kommer vinter, och det är bara depressing... Jag vill ha sommar för alltid!

Anyhow, igår va jag i stan en stund innan jobbet med camilla. Jag som inte skulle köpa något utöver en kalender till skolan, kom självklart hem med ett långt linne, en oversize t-shirt och ett träarmband från indiska... inte bra. Men jag kör vell the Vicky method, eftersom jag köpte allt på rea så tjänade jag ju faktiskt på det...? :D Haha okej jag måste skärpa mig.

Nej nu måste jag kila iväg till pålleplutt. Återkommer sen med ouppladdade bilder. Tjing!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha Vicky method;) (...)

2009-08-20 @ 20:19:56
Postat av: Jos

Den e grymm ;)

2009-08-21 @ 07:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0