"Indiskafierad"

Slänger upp en bild från idag, klippt och med nya tröjan från indiska ;) Jag älskar indiska. Skulle köpa allt där om jag kunde, riktigt svårt att gå in utan att köpa något... he-he. Nejmen dom har ju allt, och alltid så himla fint. Indiska i Gamla stan är bara sådär i förbifarten min favorit. Coolaste lokalen, som en bergskällade med massa gångar om man kommer längre in, man vill bara bo där! För dom som inte varit där så dra er dit på störttt, underbart ställe.



HAHAAHAHAHAA, den här bilden <3 Va bara tvungen att ladda upp den.
Underbar. Föreställande armar tillhörande (i ordning från vänster) Julle, Tim, Malin och mig.
Ingen skillnad alls :) Lägg märket till malins kattiga toffsbränna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0