Kunde sommarlovet få ett bättre slut?

Svar; nej. Den här helgen har varit så fruktansvärt rolig. Har skrattat och sjungit och dansat i flera omgångar med och åt världens underbaraste människor. Hela sommarlovet har varit riktigt lyckat, annorlunda men lyckat, även fast det gick sjukt fort. Och nu känner jag att om jag dör nu, så skulle jag inte ångra något, och inte känna att jag missat något. Och det är precis så det ska va, nu lever jag för dagen. Sammanfattning av min händelserika helg!;

I fredags; Va jag hos camilla, med grabbarna och några bålstabrudar. Vi dansade, och dansade, och dansade lite mer. Och jag sjöng väldigt mycket och väldigt högt och förmodligen väldigt falskt. Sen sov jag där, eller ja, Frida slutade aldrig snacka! Så vi somnade vell inte fören... jag vet faktsikt inte, 3-4? Haha men du är underbart skön frida !

I lördags; THE DAY! Ja ni vet, vakna hos camilla (=inte många timmar sömn), åka in, sen köa köa köa, och sen COLDPLAY! Kom hem sjungandes och lyckligare än någonsin, somnade runt 2.

Söndag med min tork i Almare stäket! ♥


I söndags;
Vakna tidigt (= inte heller många timmars sömn), åka till Almare stäket, TRÄFFA KAJSA (!!), där vi agerade grooms (ta hand om och fixa hästarna) åt hemmalaget på hästpolo finalen. Riktigt kul! Träffade massa argentinare och lärde mig en del om polo. Sen bytte jag och kajsa från våra vid det laget asskitiga kläder, till klänning, och gick på efterfesten. Där blev vi bjudna på käk och dricka av "våra" argentinare, och minglade med div olika latinos! Superkul! Vi va fett duktiga och pratade spanska hela kvällen också.
       Sen sprang vi till bussen, tåget hem, somnade DIRR vid 2, sen vare bara att masa sig upp kl 6 igen för skola! TJOHO! Vi lever livet! Det här sommarlovet blir svårt att någonsin slå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0