Mååååål!

Godmorgon, precis vart ute och sprungit, idag blir det stan och the voice, kanske rotebro också om vi känner för att våldgästa.

Anyhow, min dag igår började riktikgt dåligt. Jobbade 12-17 och det gick allt annat än bra. När jag kom ut från jobbet så haglade det också on top of everything.... MEN sen mötte jag camilla i stan (och då blev dagen plötsligt jättebra!), vi knallade i lite affärer och käkade på Feca (TIPS; supergoda billiga mackor/cibattas etc. på Götgatan). Sen lyckades vi efter lite om och men hitta till Stadshagen och kollade på när våra pojkar spelade fotboll! Julio (Torrez) har nu kommit hem från Nicaragua så han närvarande också. :) Sen åkte vi med dom till kungsan, kollade in ung08 ett tag, och åkte sen hem. Väl i bålsta började camillas och mitt äventyr att komma hem 01:00 utan att frysa ihjäl och inte missa bussen haha. Men det är en story för sig.

Ska göra mig iordning nu, återkommer senare :)

Igår. Hahahaa, Julio fick nr 111. Franmer e Messi, Salman e.. 13? :)

Haha :) Alexis, Julio & Julio

Påväg hem. Våra grabbar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0