One minute more.

17:21. Tjoho, kom hem från apalle för att bra tag sen, och hur ska man utvärdera det, jag och Jazzen blev felfria, men det gick ju inte direkt långsamt och va inte speciellt stiligt, hehe. Men med tanke på att det var första gången jag överhuvudtaget hoppade honom så gick det över förväntan bra. Haha, alltid jag, sitta upp på tävlingsdagen och hoppa hästen för första gången utan att bry mig om jag kommer ligga i backen nästa sekund. Men fan va kul det va! Sen efteråt kom jag på också att sist jag hoppade var på Kajsas lilla islandhäst Nös i Januari...

Nu sitter jag i alla fall hemma och har nyss gjort kolakakor, som blev helt misslyckade... Camilla var ju inte med, så då var det dömt att misslyckas... Spelar Måns Zelmerlöws skiva som jag pinsamt nog har blivit helt fast i... Hm.

Anyhow, både Bella och jag fotade lite idag, och jag åker till pappa ikväll, så då ska jag ladda ner bilderna. Då kommer även lite bilder från i Söndags på Polofinalen upp också!

Hittade en "jäääättesnygg" bild från Ayo's (Spanien) i somras.
Rewind, rewind, back to summertime. Please take us back.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0