Second years.

Jahapp, idag började skolan då. End of alla sovmornar. Trött som fan due to våra 4 timmars sömn och ganska många timmar för lite sömn de senaste dagarna (but it was ALL worth it!) masade jag mig upp, och Kajsa aswell, fick lite brått, och landade sen på skolan, again.
      Second year woohoo döda oss! Fast vårat schema är faktsikt helt ok, slutar som senast så tidigt som halv 5, och på torsdagar har vi bara två lektioner. Den här terminen i alla fall. Och jag fick Ms Smith som mentor vilket är mycket bra. MEN, jag är arg för jag fick underskåp IGEN, och mitt fucking padlock passar inte till dom feta låsmojängerna på nya skåpet. Åt helvette med det. PLUS vi har Dr Tekle i både civics och geography, skjut mig!

Det är lite strange, hade längtat till att få träffa alla igen och komma in i vardan, men igår efter helgen så släppte allt, och jag ville bara stanna kvar i that point of life. Så va rätt depressed idag. 
       Haha jag kajsa och vicky drog till vicky sen, och jag fick självklart en trötthets skrattattack på vickys säng så tårarna rann. He-he. Sen käka vi asfula pärlsockerbollar :D Och nu är jag ready to sleep vilken sekund som helst!

Imorrn är det activity day, tjoohoooo positiviteten strömmar igen!

COLDPLAY TRÖJAN MY PRECIOUS! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0