Thursday.

Mycket påhittig rubrik om jag får säga det själv.
Så ja nu är skolan igång, ingen fritid någonstand finns rum då. Vilket kan märkas här eftersom updaten är kass... Idag är det i alla fall torsdag, och torsdagar gillar vi för då börjar jag 10, och har bara svenska och engelska. Hah, vi har engelska med mr Frato, och han är så hög! Hahhaa, de ska bli riktigt kul, men han ska tydligen va bra endå haha. :) Åh vi hade första lektion med Dr Tekle igår, och jag säger som Kajsa; "Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta." Vi kommer dö. Underbart!

Nä nu ska jag kila iväg till tåget, men lägger upp lite bilder av dagens först!


Lång 3/4 ärm - Indiska, Knytblus - New Yorker, Jeanstighs - H&M


Lejonmanen är on today!


..och mina älskade skor från spanien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0