No more ms. sunshine.

Skitdag. Riktigt negativ skitdag. Började med att jag försov mig och vaknade 40 min innan mitt tåg gick; panik! Hann som tur va. Började med lecture i Civics med Tekle, fick verkligen anstränga mig för att inte somna. Helt sjukt. Och det hjälper vi inte att han har extremt sövande röst heller. Sen Geography, Matte , lunch, Natural science med Dr Elmfors som va sjukt underhållande. Haha hon är bara helt galen, och underbar. Feben satt förövrigt och torterade mig sara och ramiz med en nål som nytt redskap. Hon är verkligen the tiny dangerous one. HAHA sen predikar Elmfors om något om swine flue, jag kollar bak och då gör sofia och kajsa samtidigt min uppfunna "protect urself from swine flue"-serie, dvs. mima tvätta händer, hosta i armen och ringa. Hahaha okej okej onödigt skrivet, ingen fattar men endå, det värmde haha ♥ 
      Okej dagen hade sina ljusa punkter. Men saker som förbli onämda har kastat en negativ dimma som tränger allt djupare in. Besviken. Det är för många världar just nu.

MEN! Nu till något skoj, för; JAG, VICTORIORNA OCH KAJSA ÅKER TILL ENGLAND I HÖST! WOOOHHHOOOO!!!

....och så red jag Jazzen idag, och jag ska hoppa honom på pay n jump på Apalle på söndag. :) Det är bara en sak; jag har aldrig hoppat honom förut, haha. Men det blir spännande!

Up here is where everything makes sense. But you'll never understand that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0