Vi citerar och krigar!

Är me Camilla, lyssnar på musik och garvar. Jag citerar; "Istället för att lyssna på kärlekslåtar lyssnar jag bara på låtar om sex..." - Camilla helt random för några minuter sen. Hahaha mongo <3

Och jag har suttit och krigat med min dator och ÄNTLIGEN lyckats få den att installera Internet Explorer 8! Wiihooo! Haha stor bedrift för min kära dator. Nu ska jag bara kriga lite mer och uppdatera media player etc och få youtube att funka igen.. wish me luck! Current track;


Kommentarer
Postat av: Anette

Miss you..

2009-08-02 @ 22:16:42
Postat av: Sabine Lundqvist

du sötnos .. skulle jag kunna få låna din photoshop skiva ? .. bara en snabbis.. plx. <3

2009-08-05 @ 13:26:12
URL: http://thesl.blogg.se/
Postat av: Jos

Jag har ärligt ingen aning om vart den är... :O

2009-08-05 @ 21:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0