"You start talking. I start walking. Lies, lies, lies."

Okej, ingen update jag vet. Har inte vart hemma, internet dog, har inget intressant skriva om ändå.

Träningen har i varje fall dragit igång nu *klappar händer*! Första riktiga idag, jag dog, konditionen är ett skämt, och min rygg är sjukt svag. Bara att kämpa på, Falken i september, jag SKA.

Va på Nåttarö mån-tis, så kom hem to civilization (om man nu ska kalla bålsta det) igår med masa trevlig myggbett. Glädjeskutt. Positiviteten är på topp.

Okej okej, såhär, i lördags vajag på stigsberg och agerade hästskötare och fotade i en sådär 5 timmar. Kom hem, glömde ladda in bilderna, skulle göra det i söndags. Men då är alla bilder borta. Vad har hänt? Jo, min pappa har raderat ALLA bilder (utom EN), i ett missförstånd med min syster om att dom var nerladdade. Jag va INTE glad. Och är fortfarande sjukt frustrerad och ledsen. Det va RIKTIGT bra foton, och inte bara de, jag hade förmodligen fått minst 500 genom att sälja dom. FAN. Kan ingen trolla med knäna?

Rida Jazzen imorrn. Jobba 17-21, tjoho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0