Don't go wasting your emotions

Nu sitter jag och väntar på att mitt mörkröd-rosa nagellack ska torka, och inte försöka förstöra det som jag alltid gör. Sååå då kan jag ju passa på att dra lite händelser då. Igår efter skolan drog jag, Victoriorna och Madde till studentmässan, gick runt och tog massa pennor (jag kom hem med åtta stycken...) och diverse andra gratisgrejer. Okej, vi tog faktiskt info om massa universitet etc. utomlands också. Sedan bar det av till city igen, gick på stan med Vickan och Madde först innan dom åkte åt sida håll. Kom baaara hem med en klänning, en tröja, värmeskyddssray och present till Sara. He-he. Kvällen spenderades sen med sötaste Ikrah, musik och Mamma Mia! Idag har jag även lyckats springa, duktigt Jos! Nu ska jag fortsätta min transformation, tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0