Framsidalår

Bålsta boxningsklubb 2 December 2009 omkring kl 20:45:
Ingrid: "Det var två matcher som slutade oavgjort... (i boxningslandskampen sverige-finland)"
Josephine: "Hurfan gick det till???"
Micke: "Båda dog."


Det var med andra ord träning idag. Jag var helt seg, något som kan kopplas med något annat absurt. Nämligen att jag red Jazz igår, satt i sadeln i omkring 45 minuter (ingenting!), och vaknar idag upp med världens träningsvärk i lår, rygg och axlar. Jesus. Det passerar ju inte obemärkt att jag inte längre rider lika mycket, och att dom musklerna är borta med vinden. Så går det, när man byter sport.

För övrigt så har jag match nästa fredag, vilket betyder banting, tjoohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0