Gästbloggning; Ikrah Mellannamn (intu)Lara Ferdaus Baird

Hejsan allihopa!, känner jag att jag borde skriva men jag vill egentligen skriva men SHAA flowers :D hur mås det på andra sidan datorskärmen?:) själv sitter jag hos jossanpossan och mår primadonna, kollar igenom en massa universitetsgrejer hah, nördigt men det är saker som pennor, choklad, tuggmin och lite mer pennor och lite mer choklad :) Idag har Jossan, min älskade sötnosiga gullipluttistomatispotatisplums varit i skolan, hon har alltså öppnat sina gudomliga ögon och följt den relativt normala morgonrutinen och begett sig av mot skolan. det som hände sen vet vi alla är väldigt ointressant. Sedan när hon slutat började Jossans liv och hon shoppade lite, söta tröjor :D Jag dansade på Janfridegårds med Camilla, Ellinor, Linda och Frida och idag lärde jag dom magdans haha, dom var jätteduktiga och det var kul:) sedan har jag också inhandlat Mami Karins present, och jessicas, as söta!!!! är så stolt eftersom det är första gången jag firar jul :D Anyways väntade på jossan i Bålstas vänteum i två timmar, läste en bok så nördig som man är. Sedan kom solskenet till bålsta och vi återförenades i ett moln av kärlek. Sedan förflyttades kärleksmolnet till Bålsta Centrum där Jossan köpte födelsedagsrepsent till en kompis! sedan begav vi av oss hemåt och nu sitter vi här! :D ursäkta utroptecknena.


MÅSTE BARA SÄGA ATT TVÅANS DRAMAGRUPP PÅ IEGS ÄR BÄST! JAG ÄR SÅ OTROLIGT STOLT ÖVER OSS EFTER SHOWEN IGÅR SOM VAR SÅ OTROLIGT BRA, NI VAR SÅ DUKTIGA!
Nu ska jag och Josephine ägna oss åt orala görelser.



Ps. Jossan är knäpp. och söt. söt söt söt söt söt söt! och jag älskar henne. :) Ds.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0