Kista & vitlökstortering

Jag håller på att bestämma mig för om denna dag varit händelserik eller inte... Slutsats blir nog; i varje fall händelserikaste dagen so far på jullovet (tragiskt). ANYHOW, började the day med TV-tittande, sedan åkte jag till Kista (ensam, som det emo jag är) för att avklara sista julklapparna. Gick relativt fort actually, så nu är i princip alla julklappar inhandlade, yess! 

Haha, sedan på hemvägen. Okej, jag hade käkat kebab, stod och väntade på bussen i Kista, drar en djup suck och andas ut, varav en jävligt snygg kille vänder sig om. Jag blir därav lite osäker på om han vände sig om pga. min vitlöksandedräkt eller av andra random skäl, men dör följaktligen av skratt inombords och är tvungen att messa Ikrah, såhär lät det:

Josephine: "Ey jag tror jag råkade andas vitlök på en kille som förövrigt var jävligt snygg."
...får sedan till svar av Ikrah: "Jag vet inte om jag vågar påpeka hur mycket som var FEL i den meningen jos... 1. Vitlök? Snälla. Jag behöver inte säga mer. 2. Andas PÅ honom, vad tänkte du... 3. Vadå insåg du att han va snygg efter att du hade vitlökstorterat stackaren eller när han uppenbarade sig? 4. WTF JOS, vad är det med dig och killar och att göra bort sig? 5. VADÅ EY??!! Du har hängt för mycket med salman. Och moris. Och säkert julio också..

Behöver jag säga att jag DOG av skratt?? Du är underbar!

Kommentarer
Postat av: Camilla

ahahahahhah <3

2009-12-23 @ 13:25:04
Postat av: Ikrah

hahahahah ellerhur camilla..förstår inte hur ni två kan vara de två mest blattiga av oss tre <3

2009-12-26 @ 15:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0