Wrapped in ribbons

Jag måste bli bättre på att ladda in mina mobilbilder i datorn, fast först och främst ta bilder överhuvudtaget. Kanske inte med mobilen då, eftersom den är svinkass. Jag har faktiskt med mig min älskling, systemkameran, till boxningen i torsdags, så julle knäppte av x antal bilder under träningarna. Får se om några kanske kommer upp idag.

För övrigt har mina mongon dragit nu på morgonen, så nu ska jag duscha och städa. Sen blir det till att knalla över till mamma och hämta mina nya glasögon (äntligen!).

Såhär såg jag ut någon gång i veckan. Bästa kvaliteen med mobilkamera!

Halsduk H&M (syrrans), Halsband med Uggla, Svart "klänning" Lindex (också syrran haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0