23:18

Sitter här igen då, käkat nyss, blir sen middag här, oftast efter 10. But its aaaall good :) Idag käkade vi "pil-pil", hm.. don't mind the name, olles pappas recept. Räkor i olja och vitlökssås typ, och så har man bröd som man doppar, supergott! Sen blev de vattenmelon, så nu är jag mätt så det räcker och blir över.
     Va först på stan imorse, köpte nya flip-flops (till kajsas glädje?) och ett armband. Sen blev de stranden och pizza :) Kom hem badade i poolen, ritade, käkade och nu sitter jag här med något trevligt kryp som bebor sig på min skärm... hm. Slänger upp lite bilder sen ska jag gå och hälsa på ödlorna och kanske ta ett kvällsbad :) Chao!

mamá och syrran imorse


nya flip-flops!


el balcon de europa, stackars hästarna...


Så himla fin, synd att behöva gå här dag ut och dag in...


Haveeeet


upp mot byn



Kommentarer
Postat av: swaffmeister

nya flip-flops!!! yesyesyes! ny klänning bella eller?

2009-07-30 @ 12:10:30
Postat av: Jos

Hahah japp! Nä hon har köpt den i sveriget

2009-07-30 @ 19:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0