"...and he said sleep, love. Sleep until you can not sleep no more."

okeej, så, klockan är snart ett, borde egentligen sova eftersom jag tänkte kila upp i
hyffsad tid imorrn och springa innan jag ska på grönan med papá och syskonen.
Men sova får vänta lite längre. Sitter här i mitt vid datorn vars Photoshop har kapitulerat
av någon anledning... Så det blir Microsoft Office Picture Manager, tjooohooo! Suck,
ska ta tag i min icke närvarande photoshop någon vacker dag.

Men medan jag ändå är igång så kan jag vell passa på att dra lite kort om mig själv.
Jag heter Josephine och blir snart 17 år fyllda. Börjar till hösten andra året på
Internationella Engelska Gymnasiet Södermalm, där jag pluggar Social Sciene.
Älskar min skola och har aldrig för en sekund ångrat mitt val, även fast det tar mid
3 h varje dag sammanlagt att pendla, då jag bor i en lite håla vid namn Bålsta, som
ligger straxt utanför Stockholm.
        Så när jag inte är i skolan eller sitter på pendeltåg (eller pluggar pluggar pluggar
utöver det), så umgås jag med mina vänner, tränar boxning, fotograferar, skriver,
ritar (eller annat estetiskt). Har även ridit i 8 år, men det blir tyvär inte så mycket av
det längre på grund av olika anledningar. 
       Ja det va vell lite basic, finns mycket mer kvar att säga men det får vänta. :)

















Kommentarer
Postat av: Sandra

Söt du e jossan :)

2009-07-15 @ 16:58:04
URL: http://theballad.blogg.se/
Postat av: Jos

Du ja :)

2009-07-15 @ 22:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0