"It's amazing how you, can speak right to my heart."

Gääääsp. Hos mamma, packat i princip allt, bara några få saker kvar att stoppa ner imorrn innan avresa. Planet går kl 15:00, sen ska vi mellanlanda i Barcelona också innan vi når Malaga. Liten tur i jämförelse med min och Bellas nedresa till Miami när vi fick vänta i NY i en sådär 4-5 timmar efter att ha suttit på planet i 8 timmar, och sedan sitta på ett till plan i
2 timmar. Det va lagom härligt, så jämfört med det så blir flygdelen en liten tupplur! Nä men jag gillar att flyga så, men bästa delen kommer när vi går ut från dörrarna på flygplatsen i Malaga... Sen väntar en liten bilresa för att slutligen komma ned till Nerja som ligger längst ned på Costa del Sol. Längtar helt galet mycket! Datorn hänger me, så om det finns någon uppkoppling så ska jag hålla lite update förhoppningsvis med bilder också. :)

Nej nu ska jag och Kajsa nog sova, hon ligger i min säng och sjunger himla vackert. Glasen sprack nog just men... Haha vi har inte gjort mycket mer än legat och lyssnat på musik. :) Får se om jag uppdaterar något imorrn innan jag sticker, om inte annars så TAKE CARE!

Ritade en snabb teckning bara... ögon och solfjäder, ett favoritmotiv. Ser mkt bättre ut egentligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0