Josephine är i suecia igen...

Jaha, då va man i Svergie igen. Usch. Fy. Blä. Har ingen mer kommentar, jag vill tillbaka.

Har inte kunnat uppdatera för när strömmen flippade så dog datorns batteri, så har inte kunnat vara inne. Men nu är jag somsagt i sverige igen. Så jag ska ladda upp lite bilder från gångna dagar, vi vandrade bla i 5 timmar (!!) i en flod (ja I floden I vattnet) till ett vattenfall. Helt underbart vackert! Å jusste, vi åt på en resturang där en servitör va fett lik Ronaldo (du missade något camilla!). Annars har vi vell legat på stranden och i poolen, gått på stan och ätit gott. Haft helt obeskrivligt kul. Och eftersom jag vet att Madeleine läser så tusen tack igen för att vi fick komma!

Sen så skulle jag också publicera några rader från diverse medlemmar när vi satt på Albi's igår, men det kommer jag inte ihåg haha.

Nu ska jag i alla fall kila iväg till Camilla, så allt jag har att säga är; ANIMALES!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0