Buenos Aires, framtidsplaner och konstateringar.

(Prepare för långt inlägg..)
Hola! Sitter hemma för ovanlighetens skull, och pratar med camilla i tel. :)
Kajsa ligger på sängen och sjunger fortfarande på para tu amor..
Kom hem vid typ 5, efter de har vi vell käkat och konstaterat lite fakta, bland annat
att vi är helt störda och att det har varit mycket fina dagar. Kajsa gjorde också en
mycket vacker teckning på hur scenariot var när vi sov 4 i en säng. Å! och kajsa
har lyckats skrämma franmer x antal ggr dom senaste 48 timmarna också. Haha!

Sen har vi diskuterat våran framtid i Argentina. För dom som inte vet så planerar
vi på att flytta till Buenos Aires efter vi gjort lumpen. Men vad vi ska göra i Buenos
Aires är ännu inte helt klart, plugga till en början i alla fall. Jag vill plugga foto/arts
eller alt. arketektur om jag hittar något potentiellt. Kajsa däremot vet inte riktigt vad
hon ska plugga. Men vi, eller jag, vet redan att om hon ens kommer så långt som
till Argentina så kmr hennes framtid ligga i händerna på nån fet rik tysk. Just face
it! Men, MEN, det är ju om hon ens kommer så långt, den närmaste framtiden för
Kajsa ligger ju på mälarsjukhuset och försöker klämma ut en unge (bristningarna
är självklart included), sedan vem fadern är är ett mysteri i sig... I varje fall, och
jag kommer end up nånstans på the county side i Argentina, med en händig latino,
en pålle, en kamera en penna och ett hus som håller på att ramla ihop, och helt
enkelt vara fattig och lycklig. Always look on the bright side of life!

Nej, livet leker, vi har de jävligt bra. Precis som de ska vaaa lalalalaaaa (rim vare
också!) Kajsa sitter och kommer på egen poesi om hur bra vi har de, samtidigt
som hon klurar på lite up-coming questions to solve. Vi är störda.


Nä nu ska vi se vidare på Meet the Spartans och konstatera mer fakta. Puss!

1. Rysk hora i köket 2. Målade tår i fönster...
  

Kommentarer
Postat av: Linda <3

Jätte jätte fin blogg sötnos<3

jag saknar dig,

Puss Puss,

Linda från IEG <3

2009-07-18 @ 22:40:57
Postat av: Jos

tack hjärtat! :D

Saknar dig me, vi måste träffas när jag kmr hem från españa!

puss <3

2009-07-18 @ 23:19:19
Postat av: Linda <3

Ja det måste vi, då ska vi rida tillsammans!! :D

<3

2009-07-18 @ 23:24:22
Postat av: Jos

Spikat! Skulle va superkul! :D <3

2009-07-19 @ 00:12:05
Postat av: Anette

vems tår ??

2009-07-19 @ 01:32:10
Postat av: Jos

mina!

2009-07-19 @ 13:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0