Livet på en pinne!

(Skrev igår, men kunde inte skicka för internet dog;)

Idag har varit en riktigt mysig slödag. Olle och Dennis va med dom mindre barnen till Aquavelis (vattenland), så kvar hemma blev jag, mamá, bella, Madeleine, Arja och Sebbe. Vi hade låg och halvsov i/runt poolen mest hela förmiddagen, och hade diskussioner av olika djup, bland annat om Sebbes kvinnosyn hah! Vi fick också en söt historia som involverade Sebbe, då 6 år, som vid ett tillfälle sagt helt spontant; "det här är livet på en pinne."  

        Enda minus är vell att jag lyckats bli sjuk, eller ja, ont i huvet, seg och ont i halsen. MEN det stoppar inte mig inte. Några alvedon och camomille té and I'm up and about!

        Aaanyhow, vi gick till stan en sväng efter lunch, jag köpte en parfym (Paris Hilton nån blabla för 20 euro !! Dvs, typ 220 kr!) Köpte också en plånbok, rosablommig... Vilket skrämmer mig, jag menar, jag, en rosa plånbok? Vad händer :O I alla fall jag tyckte den va fin... vilket skrämmer mig!

        Vi gick hem och mellanlandade, sen kom tycon ligan hem, så det blev ett väldigt ståhej och kö till duschar innan vi gick iväg igen till en resturang i stan, La Bodega, jättegod mat. Va där första gången vi va i Nerja också. Sen gick vi till Balcón de Europa, sprang omkring där ett tag innan vi gick hem igen. Pust! Väl hemma kl 00:45, står och ska öppna grinden så säger Madeleine till barnen som kommit innan; "Har ni grillat en fällra?" Hahaha, lite fel ordning på bokstäverna bara. ;)

        Det här är livet på en pinne! Men nu är jag sjukt trött, ska försöka sova om mitt huvud slutar dunka nån gång. Besos!





Dennis (som tar bilden) och jocke saknas, annars e de alla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0