"...may it be your light, when all other light goes out."

Buenos dias, vaknade för ett tag sen, eller vaknade egentligen vid 10 men mådde inte alls bra så jag gick och la mig igen. Strömmen blev typ överbelastad här igår, därför internet dog, för grannes router gick sönder, vilket stereorna här också gjorde. Så nu är all ström avstängd här, för en läskig elektriker håller på och fixa... Men grannen som är engelsman har fixat en ny router så nu funkar i alla fall internet igen. :)
      Det är faktsikt ganska mulet här för ovanlighetens skull, rätt skönt kanske med tanke på att jag inte är helt frisk. Och nu har jag blivit snorig också till råga på allt, härligthärligt. Men nu är jag out and about, och måste kila iväg för vi ska upp till Frigiliana (bergsby ovanför) och äta lunch. Hasta luego!


Kommentarer
Postat av: swaffmeister

alltid engelsmän som är lösningen på allas problem<3 såklart

2009-07-30 @ 12:04:23
Postat av: swaffmeister

förresten gillar jag titeln...lite lotr inspired, I can't carry the ring, Mr. Frodo, but I can carry you!

2009-07-30 @ 12:06:29
Postat av: Jos

hahahaha te amo <3

2009-07-30 @ 19:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0