Baby that's the issue

Det är helt allvarligt svinkallt i mitt rum. Eller, ja i hela huset för den delen också. Jag börjar undra om värmen överhuvudtaget är på... Men jag överlever nog i alla fall, jag har ju mina tjocka mjukisbyxer och min gigantiska lila tröja från H&M's herravdelning.

Idag steg jag upp klockan fem. Japp, 05:00. Nästan lite nostalgiskt från första terminen av gymnasiet då jag gick upp klockan fem fyra dagar i veckan. Anlednigen idag var varje fall att jag hade Geoografiprovet klockan åtta, så det va bara att släpa sig iväg till tjugo i sju -tåget. Härligt. Provet gick i alla fall bra, fan va jag e bra på geografi.

Efter historian åkte jag hem och mötte upp Malin och Meg, och åkte till Futurum (min gamla skola). Hälsade på lite gamla lärare och lullade runt för att kolla vad som förändrats. Efter det korta besöket var det bara att knalla hem.

Nians skolavslutning. Tiden går fort. Jag va 15, förfaan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0