So many special people change,

Livet går på högvarv just nu. Det är mindre än 48 timmar sedan jag kom hem från England, och jag har redan hunnit varit fram och tillbaka till Timrå (utanför Sundsvall) och gått match. Med andra ord, fyra timmar i bilen, fyra timmar i själva Timrå (varav cirkus 9 minuter i ringen), sedan fyra timmar i bil igen. Så nu har jag ont i benen och rumpan. Men det gillar vi!

Sedan tänkte jag ta upp ett nytt beslut från min sida. Jag är nämligen less på att matchshortsen alltid åker upp så att dom blir sittande väldigt obekvämt och osmickrande. Därför, ska jag nu försöka införskaffa en kjol att matcha i. Japp, för det får man faktiskt, sålänge man har kortare typ hotpants under. Nu återstår bara problemet: Vartfan hittar jag en boxningsvänliga kjol? Får nog kolla på tenniskjolar. I alla fall, en stor DISS får dom nuvarande matchshortsen!

Strange bild från Fight night:en i Uppsala för två veckor sen, med Masha som rör sig, och jag med shortsen from hell.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0