Angels fall without you there.

Fredag den 13:e och en ledig kväll! Haft fullt upp med träning och skola hela veckan, men nu ska jag äntligen ta det lugnt. Så nu sitter jag och kollar på idol (herrejävlar faaan va eddie är löjligt snygg), och jämrar mig över vilken geek jag blivit... Allt e maddes fel, haha ;) And oh, apropå Idol så sprang vi på idol-calle i onsdags, väääärsta coolt.

Jag har en härlig träningsvärk i min högra arm mestadels, och igår så darrade jag fortfarande en hel del så allt skrivande blev aningens (läs: väldigt) hackigt. Kunde fortfarande inte skriva normalt idag heller, så ska det vara!

However, slutade som vanligt halv 12 idag och gick efter det ner till ringen en sväng med Elin och hennes kompis Sarah som hälsade på. Vi drog in till city lite senare och gick i lite affärer, mötte upp Camilla och Mirja och fikade. Jag va extremt duktig och kom bara hem med ett skärp trots vi gick i många affärer, applåder!

Smalt skärp med svarta nitar, Gina 79:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0