Gruppkram!

Jag har ont i min rumpa. Eller, inte ont, mer träningsvärk-ont. Vad har jag gjort? Jo, jag va på helkroppsmassage. Det va nice med stor N! Jag kan röra mig igen, vilken frihet, men jag är rejalt slut i kroppen. Blir bara lite mjukträning den här veckan så att ryggen inte går tillbaka igen när den äntligen är okej.

Oh, jag hade developement talk idag, utvecklingssamtal i annat språk. Och jag upptäckte något intressant, - under mina grundskoleår så gick samtalen ut på att få mig att sluta snacka konstant under lektionerna. Nu handlar samtalen om att få mig att snacka MER under lektionerna. Vag säger man? People change.

Upprepad information: Jag älskar Bålsta BK. Dett är otroligt hur vad vi än pratar om så leder det till värdelösa men ack så underbara skämt och skrattattacker. Det är medvetet korkat, internt och Bålsta BK humor på hög  nivå. Dagens ord får blir "sandlådenivå", yttrat av ingrid vid diskussion om vid tillfället omtalade nivåer av möten. Underbart. Sen pratade hon i två telefoner samtidigt - en vid varsitt öra med armarna korsade, 10 poäng!

Jusste, jag klippte just mig själv. Eller, luggen i alla fall. Jag borde bli frisör fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0