Klappa händerna när du e riktigt glad, klapp klapp

Satan i gatan va speedad jag har varit hela dagen. En hel drös flingor (kolhydrater) till frukost, bakad potatis (kolhydrater) till lunch och herrejävlar vad de vart go på mig. Lite skrämmande, jag hade glömt hur det var att vara pigg och uppåt hela tiden. 

1 timme och 35 minuter spanska idag, våran allas favoritlektion... Det var dock rätt kul idag, eftersom vi skulle översätta en massa vilket slutade med att alla var galet förvirrade hela tiden, och Sunny skulle slå upp ord, men innan han överhuvudtaget hann till sidan så hade vi redan klurat ut hela meningen. Ännu mer förvirrat blev det när ett ord betydde både vattenbassäng och bestick. Hm. Sen började våran lärare predika om att gud fanns.

I alla fall, nu sitter jag och ska göra några helt och hållet värdelösa referat i svenskan, eftersom våran lärare tror att vi fortfarande går i grundskolan. VÄRDELÖST!

Mer choklad till folket.
Tackhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0