Kors i taket här pratas Idol!

Haha, jag skiter i att alla tycker är Rabih är mesig etc., för jag tycker att han är så jävla skön och unik. Otrolig röst och galet söt. Jag är absolut inte någon idol-fantast, tvärtom, jag ser ytterst sällan på idol och liknande program eftersom jag bara blir irriterad. Men jag tycker faktsikt att dom har lyckats bra med det här årets artister. Eddie - wow (behöver inte säga mer), Tove - underbar, Erik - hehe okej här är jag vell ganska partisk, eftersom han är gammal boxare, är nog därför han verkar ha så skön humor. Men satan i gatan Rabih är något speciellt.

Hur skön som helst!
"Tror du att du kommer få ligga ikväll då?"
"Absolut, jag gillar inte att sova stående så jag måste nog få ligga... Eller vad menar du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0