Äta bör man annars dör man

Om det är någonstans man märker att man har fullt upp så är det på updaten här. Just nu är det skola-boxning-skola-boxning-skola-boxning etc etc. Igår satt jag på styrelsemöte i över 2½ timme, den ni. Men jag klagar inte, tvärt om, jag vill aldrig gå därifrån.

Skoldagen idag har - kors i taket - varit riktigt rolig. Detta på grund två trevliga unga byggarbetare som jobbade så tappert på vår skola. Jag menar, hur många gånger kan man göra bort sig och gör allmänt inappropriate stuff under en dag? Elin (på sockerkick från donken) och migsjälv lyckas i alla fall väldigt bra, med lite hjälp från Hanna som utan genomtanke demontrerar en skakning av brösten mitt framför dom nämnda byggarbetarna. Elin tog även en liten tur nedför trappen på bara klackarna, DET är cirusakrobati på hög nivå!

Utöver den extremt seriösa skoldagen så har jag självfallet boxats. Riktigt trevligt Micke-pass. Och vet ni vad? Jag klarade av att göra 10, TIO (!!) upphopp idag utan att det gjorde det minsta ont! Fett glad!

Satan vad livet blir roligare av mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0