There's always gonna be another mountain.

Förflytta nacken 45 grader är ett moment i sig. Jag är stel som en planka och har ont i hela kroppen. Nacken och ryggen skriker extra mycket. Jesus, så går det när man spenderar veckan i England med endast springning, och sedan kommer hem och går match (och därefter sitter stilla i en bil i fyra timmar). Aotch. Men pain är bara temporary. No pain no gain, ellerhur? Nu har jag ju däremot tur i oturen, för imorrn ska jag på halvkroppsmassage som jag fick i födelsedagspresent. Underbart! Eller? Kanske inte, med tanke på att jag kommer ligga och gråta för att jag är så fruktansvärt stel. Det ska bli spännande, i alla fall. Sjuk är jag, dessutom, hostar som en jävla gnu.

Justdetja, jag har studiedag idag (nice, ja), vaknade dock imorse strax efter nio av att pappa sjöng... Idag blir det bara slöa, ska nog fortsätta städa mitt rum också...

Tänka passa på att tipsa om dethär; Trind Nail Repair, superbra för lessna och trasiga naglar!

Kommentarer
Postat av: Camilla

No mercy!!!!! <3<3

2009-11-02 @ 14:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0