And baby, baby, baby, you don't know, you don't now anything about me.

God afton. Sitter här och knarkar dextrosol. Varje gång jag säger till mig själv "det här var den sista," så tar jag en till... Kanske inte det bästa, men. Ska strax sticka till klubben och träna nybörjarna as usual, sen ska jag träna själv också.
      Skolan var faktsikt uthärdig idag, jag fattade pyttepyttepyttelite på natural science för en gångs skull. På engelskan dök aldrig Mr. Frato upp... Svenskan gjorde vi inte ett skit på, och på geography va det prov som va löjligt lätt. En helt godkänd dag med andra ord.
      Där, ännu ett helt meningslöst inlägg. Nu ska jag kila, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0