Carry bags

Dålig update om vad som sker i England, jag vet. Men nu sitter jag vid fletchers dator (därav svenska bokstäver). Kom hem för ett tag sen efter att ha sett bio, The Imaginarium of Doctor Parnassaus, med the girls plus Shannon och Aaron. Alla tyckte att den sög, förutom jag såklart. And why was that? För att den va störd, fantasy, och innehöll Heath Ledger och Johnny Depp i samma film = fullpott i Josephines recenssioner. Men så är jag ju inte som andra.

I vilket fall som helst, dagen har bara slöats bort, vi vaknade, åt frukost, somnade om, gick på promenad i 1,5 h (innehåll: foton, filminspelning; bloopers, desires) det här stället är så enormt fint, som taget ur en film! Sen handlade vi (mat) och carved pumpkins. Detta slöande på grund av gårddagens utmattande äventyr.

Ja, igår tog vi en sväng till the smoke, London. Helt galet! Tunnelbanan, tågen, jag finner inga ord. Primark... Inga ord där heller. Blev en hel del shopping till Kajsas missnöje. Inte så mycket sightseeing dock. Men imorrn åker vi in till London igen för mer shopping och desto mer turistlekande, besöka Ben bla. Många fina citat från gårdagen lyckades vi med också, såklart!

Nu skrattas det det på nedervåningen, så jag ska kila, hasta manana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0