Pure Pain

Jag kunde bara inte motstå att köpa den här randiga tröjan och halsduken när jag och Elin var nere och knallade på H&M under en (host) rast. Dom bara skrek: "köp oss!" Hur skulle jag kunna motstå då? Nej det gick ju givetvis inte. Men nu får jag absolut inte köpa något mer innan London, och bara för det så hittar jag självklart hur mycket som helst. Fyyyyy. Å andra sidan, det är bara EN VECKA KVAR !!

Och jusste, mina jeans gick sönder här om dan, så jag tänkte; jag fortsätter vell bara i samma riktning. Sagt, gjort och här har vi reslutatet. Jag ska fixa dom mer sen, lappa över det stora hålet, och kanske sätta lite tyg på insidan. :)
 

Kommentarer
Postat av: Anette

Faaan vad jeansen ser ut!!

2009-10-16 @ 23:44:54
Postat av: Josephine

Tack

2009-10-17 @ 23:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0