Allt passerar.

Två dagar kvar. Fredagfredagfredag. Två dagar kvar till matchen. Två dagar kvar till revanch. Nu kör vi. She's going down! Nu jävlar. Nu är det NO MERCY whatsoever. Nu är det eld i hjärtat, is i hjärnan. Jag är så svintaggad att jag skulle kunna hoppa jämnfota till månen.

Precis hemkommen från en lyckad träning. Eftersom det är match på fredag så körde jag och malin en vanlig 2x3 sparring. Recession: både jag och Malin va taggade, och det gick jättebra, allt släppte och kändes super. Dessutom verkar jag kommit över en spärr med mina knän, kör utan stöden på träningen nu och har inte haft ett dugg ont. Men nu får jag inte överbelasta dom igen, så att det håller i sig.

Idag fick jag även en del tung last off my back. Historieprovet är över, realistiskt, helt okej. Även den fruktade News presentation är avklarad, vilket vi faktiskt gjorde rätt bra om jag får säga det. 
      Jag har numera utvecklat ett nytt sätt att komma igenom skoldagen. Det går helt enkelt ut på att jag under hela lektionerna och hela dagen sitter och talar om för mig själv; "det är snart över, snart är det gjort, snart är det slut, snart är det träning, snart, tid är bara tillfällig, allt kommer passera så småningom." Funkar riktigt bra. Och då är jag fullt allvarlig.

Imorrn borde jag lämna in first draft på en svenska artikel. Men har vi gjort den? - Nej. Så det skiter vi i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0