I dagens samhälle är vi alla psykiskt sjuka.

Jag har faktiskt varit över lag produktiv idag. Jag har nämligen pluggat en hel den på civics. Och jag har städat undan mina kläder. Och jag har varit ute och sprungit (och det gick så jävla bra!). Okej det var nog det. Väldigt effektivt för att vara söndag med andra ord. Jag började läsa historia, men gav upp när jag hela tiden fuskade i och med att jag förhörde mig själv... bra självdisciplin. Utöver det har jag varit trogen min kära dator. Inget avvikade från det vanliga altså.

En stor elouge (hurfan stavas ordet?) till mig själv som nått min matchvikt även i kvällsvikten. Nu jag ska bara hålla den också, he-he. Nej det känns som om det enda jag pratar om är min jävla matchvikt och mat, illa.

Nu ska jag sitta och dreggla lite över H&M's online shop!

So I'm gonna buy a gun and start a war, if you could tell me something worth fighting for.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0