Just get back up when it knocks u down.


Söndag. Igen.

Även denna dag har då spenderats i Morgongåva med samma drös boxare. Teori och praktik från kl 9:00-15:30, puuh. Men helgen har varit rolig och väldigt lärorik. Nu vill jag bara sätta igång mina kära nybörjare med alla härliga övningar och metoder jag lärt mig, he-he-he.
     Så ja, jag kom hem för 45 minuter sen, och fick äntligen min efterlängtade kebab! Det var på tiden, för imorrn börjar min bantning, eller mer korrekt; inte-äta-så-överdrivet-mycket-och-onyttigt-för-att-hålla-vikten-diet. Nej snart bär det i alla fall av till klubben för styrelsemöte.

Imorrn är det skola. Fyihelvette. Min intressanta planering av veckan ser ut som så:
Måndag: Historialäxa. Plugga spanska. Plugga civics. Plugga natural science. PLUGGAA!
Tisdag: Inga läxor än så länge (!!) Plugga. Träning ♥
Ondag: Spanskaprov. Civicsprov. Plugga Träning ♥
Torsdag: Natural science -prov (spikat IG). Träna nybörjarna + träning ♥
Fredag: Lab report due (också spikat IG). Och ev Halloween bash?
Lördag: ÅKER TILL LONDON !!!!!!
Söndag: LONDON !!!

He-he-he jag har inget liv. Tänk vad myckt lyckligare ni blivit av att veta detta.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag vet det var helt sjukt bra!!! gaaah dregel haha

2009-10-18 @ 18:50:16
URL: http://madeleineks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0