Llamado de emergencia

Två dagar! Två sjukt korta dagar kvar tills vi åker. I och för sig, enligt the Victoria famous way of counting, så åker vi egentligen imorgon (eftersom två dagar är lika som en dag). Kajsa har dock inte fattat ränkesättet än, men det är väll för mycket att begära.

Jag borde nog börja packa till avresan egentligen, men det har inte riktigt slagit mig fören idag att jag måste packa. Jag har fortfarande inte förstått att vi åker om en sådär 49 timmar. HERREJÄVLAR VA KUL VI KOMMER HA!

Övrig fakta är att håret numera är kolsvart (vi gillart), Naturprovet är gjort och ig är spikat. Dessutom måste jag göra en re-write på min English Essay. Jag. blir. galen. Kajsa och jag underhöll oss dock väldigt fint under svenskan idag, te amooo!

OH, jag räknade just ut att jag har en sådär minst 20 000 sms på min telefon som är i behov av att bli raderade. He-he-he. Lille telefonen har nämligen börjat bli lite långsam med så tung last. Det här kommer ta tid.

Ska strax kila iväg och hålla nybörjarträningen as usual, och sen träna själv, såklart. MEN! Först tänka jag slänga upp några höstbilder som jag failat att ladda upp tidigare.



Fina flickor utanför skolan, älskar Vickys skratt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahhaa, vad fin jag är!! älskar bilden dock, så höstig!! snart åker vi Jooooooosss! <3<3

2009-10-22 @ 18:09:02
Postat av: Madeleine

Vilken fin bild, förutom jag som förstör den:P

2009-10-22 @ 21:05:33
URL: http://madeleineks.blogg.se/
Postat av: Joss

Ni e båda finaste!

IMORRN !! <3

2009-10-23 @ 14:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0