Not right now.

ÅhejÅhå! Som vanligt kommer man inte längre än till datorn. Även fast jag borde ut och springa, och för att inte tala om plugga, så sitter jag nu här med rix fm spelandes i bakgrunden eftersom jag fortfarande inte orkat stänga av väckarklockan. Dessutom filar jag på mitt kommande "Johannas_haircolors"-album som ska upp på facebook någon dag. DET kommer bli vackert (puss johanna).

Jag måste verkligen plugga. Mina betyg den här terminen kommer vara allt annat än positiva, men jag orkar inte bry mig. Inte just nu.

Oh, jusste, jag har bara ett halvkilo kvar att gå ner, sweet!

Smakprov från det kommande "Johannas_haircolors."


Extra onödig info; Nu pratar dom om kroppsbehåring på rix fm. Vilket för tankarna genast till Apollo. Kajsa behöver nog vid det här laget en hårtork, och Johanna vill springa och gömma sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0