Soldier, you've got to soldier on.

Då sitter jag här på min skrivbordsstol igen, klistrad framför datorskärmen. Bakom mig ligger min gigantiska resvästa i huller o buller och vill packas upp. Jag insåg också igår när jag kom hem mitt i svarta natten att mitt rum såg förjävligt ut. Så idag blir det till att packa upp och städa, men först ska här duschas!

För övrigt så tappade Fletcher sitt boarding pass (biljetten) på flygplatsen igår, ja, innan vi hade gått på planet obviously. Vi (Kajsa) hade några minuter av panik där, men hon kunde som tur va printa ut ett nytt. Nämnde jag att hon glömde sitt pass och biljett vid incheckningen också? Jodå. Haha, något måste ju hända, ellerhur? Dessutom blev planet en timme försenat.

Okejokej, nu ska jag göra nytta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0