They don't really care about us.

Maybe I just want to breathe, maybe I just don't believe

Fan vad jag är bra på att köra bil. "Bara" 11 svinlånga månader kvar till de att jag kan ta körkort, bara. 17 är verkligen en helt värdelös ålder. Det finns fanimej inget som är bra med att vara 17. Man har för länge sen tröttnat på att köra moppe, och alla 15-16-åriga moppeungar är bara väldigt irriterande. Man är mitt i gymnasiet, halva biten gjord, halva biten kvar. Pressen för universitet och framtiden ligger och knager, samtidigt kommer man ingenstans. Man är socialt mycket yngre än som som är 18, även om det endast skiljer månader så får siffran 18 tusen gånger så mycket mer respekt än 17. Sedan det värsta, det tar så jävla helvettes galet lång till tills den jävla dagen då man fyller 18 kommer.
    Jag vill vara arton nu. Jag vill ha körkort, jag vill tatuera mig, nu nu NU!

Skiss på vad jag eventuellt planerar på att tatuera i svanken. Tycks?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du ritar så himla fint :)

2009-10-18 @ 17:44:59
Postat av: Josephine

Taack :)

2009-10-18 @ 18:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0