You light up whatever is left of me.

Ojoj-oj. Jag satt här om dagen och omorganiserade mina bilder och album på Facebook, och då åkte bland annat den här bilden upp. Dagen i ära var för circus, ja herregud, nästan två år sen säkert, och Malin och Julle gick match i Rinkeby. Ett fint minne från dagen är när jag ramlar mitt på torget på en jäkla plastbit och pajjar nästan kameran, och sen minns vi givetvis den eviga misshandeln av Mathias. Det var tider det.
     För övrigt på påminde Julle mig just om när jag överraskade honom med att bita honom väldigt hårt i fingret - han utmanade mig nämligen om att jag inte skulle göra det. Så nu sitter jag här och skrattar för mig själv, IGEN!
     ...och påtal om Rinkeby så blev jag väldigt sugen på halva... Kajsa, ska vi ta en tripp nästa vecka?

Jag vet inte riktigt vad Malin gör med handen... Mitt hår va himla kort, herremingud.


- Do we dare take the risk?
Well, I have never been more unsure, but I believe there is no going back now, we have already started.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0