And all we've become is emotionally overrun.

Idag har vart en ytterst konstig dag. Alla var emotional overloaded och det enda ledde till det andra. inget att gå in på egentligen, bara konstatera att dagen inte varit en i mängden i alla fall.
     Anyhow, today's friday, vilket betyder att jag slutade halv 12. Jag hade egentligen planerat att jobba och sen åka till Madde på singstarkväll, men så blev det inte, eftersom jag kände mig som en punkterad badanka. Självklart det bästa tillfället att bli sjuk på, med Falken om en vecka. Inte direkt. Nej, så jag åkte först till Jakan och köpte present till pappa, sedan raka vägen hem. Så nu blir det till att vara hemma, knarka exberitox och ta det lugnt.

Apropå ingenting, så upptäckte jag en trevlig mix igår med min ack så smakrika bantningsmat. Nämligen, knäckebröd med tomat och tonfisk på, det var nästan gott! Och apropå bantningen så går det riktigt riktigt bra. :)

Falken om EN VECKA, iiiiihhhh!

Börja boxas? http://balstaboxklubb.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0