Da hairdresser Ruslana!

Ligger i min stora säng och försöker komma på mitt ryska undercover namn för vår framtida bordelltjänst. Ha-ha. Ikrah har ikväll fått namnet Ruslana (DA hairdresser) (Kajsa heter som tidigare redan känt Svetlana och är the middle point of the organization.) Okej jättekul ingen fattar vårat interna skämt, so lets move on!
       Ikrah har anyhow färgat mitt hår (därav hairdresser), så nu är det dark again! (nu snackar Ikrah för övrigt om att iranier är håriga...) Nu ska vi ialla fall kolla på 10 things I hate about you.

Imorrn blir de läkarundersökning och sen skörbycupen, om jag hinner dit i tid så ställer jag nog upp i en klass på Jazzen, för Ann ska dit och hoppa så. :)

Okej NU ska vi masa oss till tv:n! Puss!

(Ikrah ville att jag skulle lägga till dehär: PS ursäkta alla brackets, alså paranteser på svenska)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0