I'll find a million words to say I love you.

Ingen update, nej. Varför? Jo, för mitt schema ser ungefär ut såhär: tåg, skolan, tåg, plugga träna, plugga, tåg, skolan, tåg, plugga, träna, tåg, plugga, skolan, jobba, tåg, plugga lite till och ja ni förstår vitsen; Jag har inget liv. And this is just the beginning. Nu är det milt och extremt låg stressfaktor. Jämför mina inlägg om två månader så kan vi börja prata om stress. Nej men det blir inte mycket tid över till lyxiga saker som att sitta vid datorn, och titta på TV har jag snart glömt bort hur man gör. Vi har gått i skolan i lite mer än en vecka, men det känns som om vi aldrig slutade. Fast fredagar är min "back to life" day, nu på fredag blir det först till Jazzen och sen cookie-night hos vicky!

I vilket fall som helst borde jag verkligen sova, eftersom det är något som inte händer så ofta. Men imorrn har jag sovmorgon till kl 6! Wow jag märkte just att min vänsterhand darrar något efter dagens träning som för övrigt gick bra. Antar att det var dagens höjdpunkt eftersom den här dagen har varit SÄMST. Eller nej, jag kom med Rodriguez grupp på spanskan, det va ju positivt.

Nu ska jag föna håret, leta efter min kofta som är på rymmen, och SOVA!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Anette

Kämpa på, det lönar sig i längden. puss!

2009-09-03 @ 22:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0