I've got me heart around me neck.

Taaack alla för alla grattis, och tack alla som fick mig att skratta igår, ni e guld värda. ♥
...och tack till min bror som kan va rätt söt ibland, som gav mig den bästa presenten, ett halsband gjort i nerja, med en sten där det står handmålat "Nerja ♥." Jag nämnde att jag ville ha ett sånt med den texten när vi var där, för det finns ett stånd där dom  handmålar och sätter ihop halsbanden på plats efter önskan, och så ger han mig ett med exakt så som jag ville ha. Tacktacktack!

För övrigt är jag inte ett dugg friskare, utan är på god väg att tappa rösten i stället. Järnspikar. Inge skola imorrn för min del förmodligen.
     Annan övrig info är att jag och kajsa gifte iss igår, dådetså!

Idag fyller pappa år, grattis till honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0