Knäckebröd!

Nu kör vi. Matchvikt är det som gäller. Jag ska ner en sådär 2-3 kg på 1½ vecka, kommer bli riktigt härligt. Jag har laddat upp knäckebröd, morötter och tonfisk (...) och givetvis sallad, sallad och lite mer sallad. Jag är faktsikt sjukt taggad, tro det eller ej. Med tanke på att jag älskar mat så är bantning inget som tilltalar mig, men nu har jag tänkt om och insett att det faktiskt finns andra tillfällen och 350 andra dagar om året då jag kan äta. Lite av en epiphany faktiskt, jag behöver inte äta något bara för att möjligheten finns.   Nej, nu är jag fruktansvärt bestämd och taggad. Så nu tutar jag och kör, ända vägen in i mål!

Helgen ser ut som så; lördag - jag fyller år, söndag - pappa fyller år. Tur är vell det att jag avskyr tårta. :)


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SV: tack så mkt :D hihi jaa

2009-09-22 @ 16:41:09
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0