Never never let you go.

Jag syr knappar. Det går inte bra. Med knapparna alså. Alltid H&M's jackor, alltid får man sitta och sy om knapparna, efter dom trillat av. Jaja, jackan är snygg i alla fall.
       Funderar fortfarande på att gå ner och hyra Män som hatar kvinnor, har bara inte gjort slag i saken än. Ska nog gör det när jag är klar med knapparna. Men det kan ju ta ett tag.

Sitter och lyssnar på denhär stengamla låten. Okej, hans uttal är ju inte det bästa, och den är galet fjollig, meeeen jag gillaren.

Kommentarer
Postat av: meg

HAHA! Sluta säga att du hatar schlagern Hägg ;)

2009-09-21 @ 15:20:56
URL: http://megs.blogg.se/
Postat av: Jos

Säger att jag hatar melodifestivalen, den svenska då, aldrig sagt något om esc ;)

2009-09-21 @ 15:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0