Prisoners.

Gääsp, precis vaknat efter att ha somnat lite fint bredvid datorn, som i sin tur väckte mig genom att treviligt berätta att batteriet var slut. Så nu är jag upp and about igen. Imorse blev det som planerat en sväng till boxningslokalen för läkarundersökning, vilket genomgicks smärtfritt som vanligt. Dock ligger jag mellan två viktklasser, så vi får se vart det slutar. Tiden går helt galet fort, nästa fredag, om mindre än två veckor, åker vi upp till Gävle och Falken Cup. Ska bli galet kul, Gävle får passa sig, BBK är påväg!

Haha! Jag upptäckte att jag hade fotat denhär lite småstörda bilden på Sofia och Feben i nån vagn utanför lunch hall. Alla samtyckte om att den borde döpas till "en latino och en neger behind bars." Och om man tittar på bildens content upptäcker man att det va ett extremt påhittigt namn. Hrm. Chile och min chokladpralin behind bars tyckte jag såfall va bättre. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0